Behöver fler skribenter - ni som är ute på spännande fisketurer hör gärna av er!

Som ni kanske sett så fiskar jag en hel del och försöker uppdatera
gavleöring så gott som dagligen. Men jag söker NU med ljus och lykta efter sportfiskande personer i vårt avlånga land som kan dela med sig av sina upplevelser.
Jag har haft en del sportfiskande vänner som gjort det under tre och ett halvt år som sidan funnits och jag är jättetacksam för allt material som ni låtit mig publicera.
Och jag tycker åtminstone att det är skoj att ta del av andras fiskestrapatser.Och du behöver naturligtvis inte avslöja vart fisket ägt rum, det är oviktigt.
Med er hjälp kan sidan fortsätta att utvecklas och bli en samlingsplats för
fisketokar, för en gång skull kan flera kockar vara bra för att få fram en
rolig och spännande läsning eller bara publicerande av häftiga fiskebilder!
Bara ett par rader i chattrutan är också roligt att ta del av, så fortsätt dela med
er av vår fantastisk hobby.
Skitfiske/Tony

Kommentarer