Kusten | En fantastisk dag vid kusten, många kontakter idag!

Kustfisket verkar vara riktigt bra nu rapporterar Thomas:

En strålande dag och fisken var på hugget idag, jag släppte tillbaks hela 7 stycken idag,varav tre var vilda öringar alla runt 1,5 kg! Två stycken fick följa med hem.

Jag fick 4 st på fluga och resten på drag samt hade en massa följen och hugg idag! Men trots bra fiske så var dom lite reserverade, provade allt tror jag:) men vad gjorde
det en helt okej dag iaf:) det var mycket aktivitet framåt sena eftermiddagen och jag
hade gärna varit kvar för lite kvällsfiske! Det hade nog varit kanon tror jag med
tanke på att det var så mycket fisk inne, men har man 13 mil hem så:( Nya tag till helgen


Fiskehälsningar Thomas

Kommentarer

  1. sovvisor07 maj, 2012

    Grattis. Var vid kusten var du?
    Mvh
    Erik

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Om du vill bidra med en kommentar, var vänlig signera med ditt namn: