Ljusne | Riktiga Sten är minst i år!

Idag var det dags för mig att fiska på udden igen. Efter gårdagens
enormt grymma fiske så var man verkligen taggad idag! Dagen
kunde inte börjat bättre, luckan nästa stängd, bara bubblar lite,
så fortsatte den att gå hela dygnet.

Men det tog lång tid innan dagens första kom upp, fångstman
var Kenth Hallberg och fisken vägde ca 6 kilo tror jag :)




Grattis!:D

Sedan var det Freddas tur!







6.1 kilo! GRATTIS!:D


Strax efter så fick Lars på en! Upp kommer en jättefin lax på prick 3 kilo!
GRATTIS!:D





Direkt efter så hade Sven fisk! Upp kommer dagens största på 10.3 kilo!
GRATTIS!:D



Sedan var Sven het under hela kvällen och fiskade fullt! För övrigt den första som fiskar
fullt på fluga i år, STORT GRATTIS!:D


Öring 4.6 kilo!




Lax 1,9 kilo!




Sen kom skymningen och kvällen, och då framträdde den vackraste himmel som jag någonsin sett...



OBS! Dessa bilder är HELT oredigerade!






Till och med vattnet ändrade färg!:D








Under dagen så hade vi även problem med vattnet, turbinen slog ifrån lite då och då,
men när den fick börja gå så nappade det igen!
  Timmarna gick, ingeting för mig...  men jag gav INTE upp! Strax efter 23.00 så händer det! Klockrent hugg och vad jag känner direkt så trodde jag att det var en havsöring... Men när den kommer in i håven så är det en lax på 1.25 kilo!!!
Nu får man vara kaxxig va!?:) Hehe, så jävla glad!:D




Strax innan jag ska packa ihop så har Stefan "Guden" Strandqvist fisk på nere på spinn!
Upp kommer en  lax runt 5 kilo, innan detta hade han även släppt tillbaka en på 3 kilo
som han tyckte var för liten, haha vad fan var min dårå :)?
GRATTIS!:D






HARE GÖTT!:D

Kommentarer