Thailandsfiske | Robin gör sitt första inlägg - Thailandsfiske

Veckan innan jul kom jag och min familj hem från en härlig semester i khao lak i Thailand. 
Senaste resmålen har det alltid blivit fiske på schemat så denna resa blev
inget undantag. Jag besökte en sjö ca 2 timmars bilfärd från khaolak.
Sjön hade litet bestånd av redtail catfish med vikter upp emot 45kg.
En redtail kan bli uppemot 80kg tung om alla förhållanden är rätt.
Just under min fiskedag lyckades jag kroka och få upp tre stycken.
Alla över 25kg med topp strax över 30kg. En kamp jag sent glömmer. ;-)
detta är mitt första inlägg jag gör som bloggare här på sidan så detta
inlägg får ses som ett litet test av er läsare. Jag skall försöka göra inlägg
så ofta jag kan så ni kan ta del av mitt fiske framöver. Skitfiske och
hoppas ni får ett härligt 2014 fiske. Mvh Robin 








Kommentarer