Mix | Operation städning av flughörnan inledd

Insåg att mitt flugbindarrum såg ut som en scen från andra världskriget- så nu har man så sakteliga börjat att sortera upp, slänga trasiga prylar osv. Det ställ för mina spön jag tillverkade tidigare har inte funkat nåt vidare men häromdagen så hittade jag helt perfekta spöställ inne på Najc som ska sättas upp så snart man fått lite ordning. Dessa rymmer fem spön och två set inhandladesHar insett att man inte använder alla spön som man har, så de som blir över får
man ställa in i en garderob. Spöställena av märket Berkley kostar bara 99:- vilket är väl investerade kronor för den som har ett gäng spön.


Vid min Gotlandsresa så hade vi Niklas Rosenqvist och som driver flytfiskebutiken  med oss och han lämnade över några flugor för mig att testa hemma i älven, ska bli skoj och se om man kan lura nån firre med dom! Tack Niklas!






Kommentarer