Laxtrofén | Film från Laxtrofén 2015

Resultat Laxtrofen 2015:


Totala vikten:
1. Mikael Larsson 19,3kg (12,6+6,7 2st. fiskar)
2. Per Carlsson 19,05 (1 fisk)

1. Största fisk: Per Carlsson 19,05(Nån som har hela listan får gärna skicka den till mig!)


Så var årets laxtrofé till ända -som sig brukar en bra arrangerad tävling
av Älvkarleby sportfiskeklubb! 1:an Mikael Larsson som vann klassen (totala vikten)
och Perra Carlsson (största fisk samt 2:a totala vikten) höll spänningen på topp.
Fallens dag bjöd som sig bör på bra fiske, 29 invägda laxar talar sitt tydliga språk
med Daniel Lööfs 21 kilos på topp! Grymt. Själv vek jag ner mig efter två dagars
övernattning i V70:n! När jag kikade ut genom bakrutan på söndagsmorgonen och
såg regnet som strilade över en grå älv så beslöt jag att åka hem! En dusch, frukost
och ett par timmars sömn gjorde susen! Idag måndag så kör vi igen-  skitfiske på er!


Kommentarer