Ismete | Monstret

Idag vaknade jag ca. en timme före klockan, ungefär en stund före 5 alltså, sprang
runt i lägenheten och dona/prata med mina husdjur, Strax före 6 ringde jag Simon
för att vara lite dryg eftersom jag vet att han sover så länge det bara går!





 


































Efter lite klagomål i luren och "pepp" talk ifrån mig så hörde Simon av sig en stund
senare så vi kom ut lite tidigare än planerat! Allt var med oss denna morgon då vi
även provade den ny-pimpade pulkan ! Bra gjort Simon!



Sen satt vi mest och softa när allt borrande var klart och med jämna mellanrum
kom det ett pling och bilderna får tala för sig själv när det gäller mig !

Doc Brown från "Tillbaka till framtiden"?
Gösfångst...
En krokodil till...
Sen var det dags för Simon att skina idag, Av tre hugg så kom det upp tre gösar
och han lyckades ta PB på alla tre! Mycket bra Simon!

Och slutligen traktorn SOM vägde 5,5kg och glatt dök ner i hålet igen!
Mycket fin dag med både sol och vind, vi njöt och åt korv !
Mvh Thomas Karlström


SkitFiske

Kommentarer