Info | Time out!

Hej fiskevänner!

Har bestämt mig för att ta en time-out när det gäller mina inlägg på Gävleöring - min förhoppning är att jag hittar tillbaks till det som en gång gav mig glädje med bloggen. T.ex att i möjligaste mån lägga upp aktuella inlägg runt vår gemensamma hobby lokalt men även från övriga landet, ofta bara foton då tiden inte räckt till samt fisket i stort och allt annat trevligt däromkring. Har under en tid insett att de som jag en gång trodde var mina vänner visat en annan sida och nu snackar skit bakom min rygg. Hur man än gör så gör man fel. För mycket energi går åt till detta, därav "pausen" Nåväl mer fakta kring detta kommer jag inte skriva här, hoppas att någon/några vet vad jag menar! Är det någon som känner för att bidra med material till bloggen så är jag mycket tacksam, ni kan maila mig eller kontakta mig på Facebook! På återseende

Mvh. Tony

 

Kommentarer