Inte ett liv idag heller, :-( var är dom?

Efter att sett Mickes kanonfisk från måndags morgonen så hade man  ju återfått en del krafter
för att åter åka till älven för några timmars fiske. Men väl vid älven så visade det sig vara lika
trögt som de sista dagarna,med andra ord inga kontakter förrutom morgonens fisk.















































N
åväl, 5-timmar senare packade jag ihop mina grejor med svansen mellan bena och begav mig uppför den långa trappan vid Körsbärsudden där jag tillbringat kvällen. For in till stan och kastade bort en stund där,  två gösar blev det (C & R)innan jag for hem till Valbo för en god natts sömn.
Tänker vila från älvfisket i morrn och ladda batterierna inför Laxtrofén
som går av stapeln nu på lördag. Rapportera gärna om ni besöker älven!

Kommentarer