Tropisk värme vid älven i kväll, och stort grattis till Andreas som fick sin första lax någonsin!

Hade bestämt mig för att testa Korallen den här kvällen, men inte spetsen eller
gubbhyllan utan sträckan som ligger mittemot fasta och pumpen.
Jag och Andreas kom dit vid halv sex tiden, och det dröjde inte länge förrän Andreas ropade
fisk! Först var fisken beskedlig för att lite senare ge Andreas en match!
Och jag höll på att hamna i plurret vid håvningen men fick till slut fick jag upp fisken i håven! Stort grattis Andreas!

Men varken jag, Andreas eller PG hade några kontakter under resten av kvällen.
De som var mest på gång var nog myggen som gjorde allt de kunde för att vi skulle
packa ihop! Men vi körde på fram till strax före midnatt. Vid pumpgropen hade det
varit en hel del aktivitet, Ronny Hedman drillade, krokade, felkrokade och tappade fem fiskar under kvällen. Nya tag Ronny!

Haider lyckades bra i kväll och fick en fin lax vid gubbhyllan.




















































Salle Morad fick sig en resa med en pigg lax som gjorde flera lufthopp innan den kunde håvas!



Grattis!








Nu blir det ett par dagars vila, på återseende på onsdag!


Tony

Kommentarer

  1. tack tack tony och tack för tittet på firren samt bilden.vi hörs snart igen take care

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Om du vill bidra med en kommentar, var vänlig signera med ditt namn: