Tack för alla bidrag till sidan!

Hej alla fiskevänner!
Hösten verkar ha gjort sitt intrång i Gävletrakten och med det ett förmodligen bättre sportfiske framöver med sjunkande vattentemperaturer. Det sämsta med hösten tycker jag är att mörkret kommer allt tidigare för varje dag som går och det blir svårare att hitta tid för fisket,
i alla fall under veckorna då jag arbetar heltid som lärare!



Men jag vet att det är många som sportfiskar ofta även under höstmånaderna och som gärna delar med sig av sina upplevelser vilket jag uppskattar! Ju fler som bidrar desto mer att ta del av på sidan. Jag har ju www.gavleoring.se som hobby men trots detta är min strävan är att försöka uppdatera den så gott som dagligen med färska nyheter! Och jag hoppas ni gillar det arbete jag lägger ner på den!







Ett stort tack till alla er som då och då bidrar med bilder och ibland även rapporter från era fisketurer. Så tveka inte att höra av er med material till mig, det är lika skoj att ta del av spännande fisketurer efter såväl gäddan som abborren. Skitfiske på er alla framöver!


Tony


Kommentarer