På begäran - så här gjorde jag ismeteshållaren !(Spiggos variant)

1. Man behöver vanliga limklämmor, samt s.k. vippor, samt superlim.



































2. Jag värmde upp änden på vippan rejält och såg till att jag kunde trycka den genom hårdplasten
    på limklämman. (Fick värma flera gånger och trycka rejält innan den gick igenom)







































3. När jag väl lyckats trycka vippan igenom hårdplasten så tog jag superlim både
   i hålet men även inuti limklämman där vippan tar i botten!






































4 I stort sett klart! På de vassa delarna av vippan(metallen) satte jag mjuk slang så den inte
   ska skära av linan om man man har otur.



































5. Sedan kommer jag använda en enkel nappbjällra också som appliceras på lämpligt sätt.
   Bra om man har många spön ute!







































6. Allt klart - tillsätt nu bara is, vatten och nappande gädda!

Kommentarer