Vill passa på att önska er alla en riktigt god jul!

Liten C & R blänkare
Kylan håller oss i ett järngrepp och det vita har fortsatt att vräka ner över oss.
Bara kylan släpper något så ska det väl kunna bli lite fiske i alla fall som ismete eller pimpel.

Men hur som helst så är det julafton i morgon och vi får väl se vad den dagen kan erbjuda. I morse avnjöt jag en smörgås med egenhändigt fångad lax. Det var min svärfar som sparat en bit av sommarens läckerheter och gravat åt mig. Smakade kanon kan jag intyga. Och om det finns någon mat jag gärna ser på julbordet så är det den gravade laxen.

Ta nu hand om er i julhelgen och ät och drick lagomt, det finns ett liv bortom jul med ett nytt fiskeår i antågande. Och jag tar mer än gärna emot rapporter från er som trotsar vintern och ger er ut på pimpelisen!

God jul!


Tony

Kommentarer