Norge | Gaula /Rogstadmo​en 2011 - Niklas Wiik rapporterar!


| Brohölen|

| 78 cm|
| 80 cm |

























5 dagars fiske på Rogstadmoen i Gaula resulterade i två fiskar. Mycket fisk gick hela perioden,
men verkade gå otroligt raskt förbi. Pratade med flertalet fiskare både ovan och nedan Rogstadmoen och de var av samma uppfattning.

De fiskar som jag hade turen att lura visade dock inga tveksamheter. Utöver dessa två var
vi i en hel del fisk flera gånger under perioden. Bifogar även två bilder på suget ner mot nacken
på Tysshölen samt Brohölen.




Kommentarer

  1. Fin fisk Niklas!
    Jag har undrat lite om du fiskar något fortfarande, och nu vet jag.
    Jag har blivit sugen på lite laxfiske faktiskt men jag vågar nästan inte.
    Tänk om jag fastnar för det, då kan det ju sluta precis hur som helst :)

    skitt fiske.

    /Anders B
    (eller som latin kings sa en gång i tiden, kompis från förr.)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Om du vill bidra med en kommentar, var vänlig signera med ditt namn: