Storsjön| I dag körde Nicke, Jag och Tham en fisketur på Storsjön.



































Fantastiskt väder med en sol som flödade över oss och fick mina
axlar att övergå i en röd ton, vilket känns nu ikväll vill jag mena!
När vi kom ut på Västerfjärden så blåste det rätt frisk, och vi försökte
jigga men det funkade inget vidare då det var svårt att hålla kontakten
med betet. Så vi for upp mot Bångs och tog oss mot
Körnicka.
Nicke tog dagens första och största, en bit på ca. 2,5 kg.
Tham tog en mindre gös, runt kilot nästan samtidigt, jag lyckades inte
förrän senare på eftermiddagen ta en gös på ca. 1,5 kg.
En fantastisk dag, men med klen utdelning.





Kommentarer

  1. Vad är det för märke och dimmension på den röda linan på bild 2? :) ser väldigt lik ut stren superbraid som jag använder.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Om du vill bidra med en kommentar, var vänlig signera med ditt namn: