Krönika | Roligt men tråkigt att mista en bloggare! Men vi önskar Evelina all lycka!

Först av allt måste jag säga att det är grymt roligt att
Evelina Henrikssen fått uppdrag hos Abu Garcia men
ska tillägga att jag redan innan jag fick reda på det kände på mig att om den här


tjejen fortsätter att fiska och skriva om sin hobby på det vis hon gjort så lossnar det och tänk så blev det!

Vi lyfter på hatten för Evelina och det ska bli spännande att se vad
framtiden har i bagaget för henne! Du kan vara lugn för att vi kommer att
följa din framfart! Åtminstone jag! Och ett stort tack för dina inlägg här på Gavleöring!


Bloggare sökes!
Så nu försvann en bloggare från sajten, men om det finns någon som gillar att skriva om sina äventyr vid vattnet samt fota också så hör av er! Fler som bidrar gör att det finns mer att läsa och en sida som lever och ständigt uppdateras. Högst på önskelistan för tillfället står någon som är inbiten kustfiskare efter de silverblanka havsöringarna. Det var så sidan startade år 2007, och fler rapporter vore ju kanonskoj. Och det behöver ju inte alltid vara fångstbilder! Finns det fler tjejer som vill skriva om sitt fiske på Gavleöring så hör av er!
Ån i morgon och kusten till helgen!I dag ligger ett tunt vitt täcke på marken, men fiskesuget är lika stort trots allt. I morgon kväll blir det med största sannolikhet en tur in till centrala delarna av Gävle för ett nappatag med åns gösar!
Till helgen funderar jag på att åka ut till kusten och prova efter havsöring, nåt som jag inte hunnit detta år då lax och öringfiske i älven ofta stått på menyn. Att bli pappa på nytt tar ju som många vet en del tid också. Så om det är någon mer som kan tänka sig en tur till kusten på söndag morgon hör av er, det är ju alltid skojigare att ”nöta” om man är fler!


Skitfiske!




Kommentarer