Ismete | Blöt och slut, resultatet av en ismete dag!

Jag vaknade en timme före klockan idag, lite före 05:00 av att Matilda min
katt klev runt på mig och tyckte det var tråkigt. Ivrig som jag var så var det
bara att gå upp och sociala med henne medan jag kokade kaffe och käkade
frukost i lugn och ro.

Under tiden blev jag så ivrig så jag börja sms:a Simon bara för att vara lite
extra dryg så drog jag ett par mess på raken :)

Vi kom iväg rätt tid och hämtade upp Jonas. Vi sjöng eller bara jag vet inte i
bilen var super taggad och tänkte nu är det dagen då det händer !

Med Jonas nyinköpta borr börjar vi borra och det funkar kalas allt flöt på
tills det svänger in en bil med gubbar ifrån
HD Freaks som ropar "Skaffa er ett liv" :)
Med grejerna i vattnet så satte vi oss och tog en kopp kaffe det tog inte allt
för lång stund innan det vippa till på ett av mina angeldon.
Ett misstag ifrån Simon vid fotografering ledde till en snabb film
snutt på min jedda !




Ni får ursäkta men det är kass bild och det är snabbt
klipp men sånt händer när man gör fel...

Resten av dagen ägna vi till att fika,spela en match boule, göra ett vindskydd
plus snögubbar. Jag hävdade bestämt att ett snöoväder var på väg in.
Mycket riktigt och glad var nog grabbarna att vi fick upp en vägg där
när snön kom också! När vi plocka ihop så ropa
Jonas på mig och sa
att hans spö föll vi rusa dit och han lyckades lura upp en liten rackare han med !





















 





Lite av det roliga idag.

 
























Muren blev något högre än när bilden togs så vindskyddet
blev perfekt & sen chilla vi som kungar!


  

























Men någonstans i det tröga fisket så finns det alltid hopp och det
är kul när man roar sig under tiden så man vi vill ändå ut dagen därpå!

Skitfiske på er
Mvh Thomas Karlström

Kommentarer