Ljusne | Det blev en fisk trots att man sov över!

I morse hade jag planerat att kliva upp kl 05:00 och fiska , men
när jag vaknar är klockan 09:30 och då fattade jag ingenting,
för jag minns med säkerhet att jag ställde klockan?? Nåväl när jag
kom ner till kanalen så var Kent och Ingemar där och det fanns
vakande fisk, men dom hade inte känt någonting.
Jag missade direkt en fisk som högg hårt och den lämnade  stora
virvlar i vattenytan efter sig!

 Efter ett flugbyte till en Olive haröra så högg det direkt , och jag kunde
sedan landa och släppa tillbaka en lax på ca 1,5 kilo!:) efter det så blev
det lugnt igen och jag sitter nu och väntar in
kvällen och vakande insjööringar:)


Efter en rolig fight fick den ge upp.

          
                                                                                                                                                                      

            


Skitfiske på er alla!/Victor G                                                                
                                                       

                                                                              

Kommentarer