Gädda | JeddanTheOne - Thomas need to fish!

God Afton !
Idag har varit en rätt härlig dag som startade strax efter 02:00 då jag ungefär
sovit två timmar och vaknar av mig själv. Vaknar med ett kall på fiske !

Jag pyser ner till jobbet för att göra mitt arbetspass eftersom jag vet att Peter ska ut och jerka och det var jag "övertaggad" för ! Har sovit dåligt ett par nätter tack vare ett par skumma fiske- drömmar så när jag vaknade inatt kunde jag inte låta bli det var bara så att jag behövde nog fiska av mig :-)

Vi kom nog ut i rätt tid en stund efter lunch. Jag fick plocka första gäddan efter bara ett par kast o
ch tävlingen var i full gång !
Jag plockade nog just nu, säsongens största ankarstock idag med!


Dom andra jätte gäddorna vill jag inte visa upp men resultatet i dagens jerk match blev 3-3 när vi avbröt. Kallt och blött var det mot slutet !



Kamera mannen Elias fick gå hem lottlös me










 Mvh Thomas Karlström
Skitfiske !

Kommentarer