K O N T A K T A N N O N S!


Hej fiskevänner!

Hösten är över oss och det med full styrka! De gula och röda löven har börjat ramla från träden, och jag har faktiskt svårt att inse att snart lägger vi ännu ett fiskeår bakom oss. Mitt år har varit rätt uselt ur fiskesynpunkt men har varit bättre på det personliga planet med mer tid med min lille son! Förhoppningsvis har man en liten kompis att dela sitt intresse med i framtiden. Och mitt andra skötebarn – gavleoring.se har fått stått tillbaks en del under året som gått av naturliga skäl även om uppdateringarna varit relativt frekventa. Men jag har insett att om gavleoring.se ska fortsätta att utvecklas och vara en ”sajt” som uppdateras ofta så behövs fler skribenter/redaktörer! Jag har fortfarande ett antal grymma frilansreportrar som skriver och fotar om sitt fiske för bloggen, och de gör ett fantastiskt jobb. Ingen nämnd/ingen glömd!


Men jag har också förlorat några som gått vidare till egna bloggar/ sponsorer mm. Och därav behöver jag förstärka teamet med några nya ”skribenter” och storfiskare! Hör av dig till mig via ett mail om det låter som någott som skulle intressera dig, gärna fisketokiga tjejer!

 

Kommentarer