Pimpel | Lake

Hej på er! Det var ett tag sen jag la ett inlägg nu, pga trögt fiske och annat
så de få fiske bilder som blivit har jag inte haft lust att lägga upp! Jag förstår
att ni saknat det!
Men ikväll tänkte jag bjuda på högkvalitets bilder!



Jag och Simon har hunnit fiska i ca:
10 min innan vår vän glider in,
"Välkommen,Visa vart skåpet ska stå"
säger jag och mycket riktigt, han hinner
bara doppa grejerna så krokar han
laken och bliden blev ju fantastisk !
























Tiden går och till slut lyckas jag känna lite dunkar på mitt med. Ett par bommar i mothugg senare så BAAAAM sitter den med!


"JAAAAA" utbryter jag på knä överlycklig!
dock vinner Patrik i storlek och Simon vinner i minst lycka !




Trevlig kväll med mycket skratt och skit prat om er !

Mvh Thomas Karlström
Skitfiske på er !

Kommentarer