Ismete | Tok feta gösar!

Idag mötte jag och Simon upp.

- F*n glömde mina stövlar / Simon

Vände hem och hämta dem

Ute på isen en stund sen så !!!

Simon - borren bara spinner på isen
Thomas - Nä seriöst ?
Simon - ja
Thomas - Nä men på riktigt?
Simon - JAA
Thomas - hmm
Simon - Ska vi åka hem efter min?
Thomas - Nej det tar f*n en timme!
Thomas- Vänta Cissi ska ju ut?
Simon - Ja om en timme !

Vi leta nummer och borra dona en stund!
plötsligt så dyker en bil upp och åker förbi
så ser vi en liten hund!


"BELLA"

Glider dit och hör om vi får låna borr?
Cissi- Självklart låna min!

En stund senare vart allt ute och lugnet kom!
jag fick en så Gigantisk slips som ej fick plats på bild medan vi vänta !


Så klart hon tar års första idag efter en lång väntan och en bom!



Timmarna går och sakerna börjar plockas ihop.
När Roger är ute på "plocka ihop" rundan så löser hans ut också även han får en gös idag. dock bild saknas !


Overandout!

Mvh Thomas Karlström!
Skitlivsfiske

Kommentarer