Ismete & mete | Helgen


 Det fiskas en hel del även nu mina underbara fans, jag vet att ni saknar mig
där ute i stugorna!


Och till er sponsorer som jagar mig så kommer jag inte finnas på någon
sportfiske mässa i år heller pga det förstör en massa fiske tid, jag hoppas
ni har överseende med detta istället så hittar ni mej förmodligen nere vid
Gavleån eller varför inte på Storsjön! Ring eller maila så kan vi pratas vid !

Ps. Jag fiskar jämt och allt lite där till !

Nå över till fisket det vi ALLA brinner för och älskar så att vi ofta hatar det!


I helgen tog min gode vän Jonas även kallad
Kenny & K-drog ett nytt PB på Gös och det
blev så klart kram kalas när vi vågat och måttat
detta monster !













 Det var sol och fint väder så Fredde passa på att få en gädda samma dag. Det tyckte Bella var så kul att hon kunde inte låta bli att visa upp sin glädje i bakgrunden !
Ikväll försökte jag och Fredde oss på ett metes session i Gavlån vilket inte gav någon fiskutdelning men vi passa på att göra oss hemma stadda i alla fall!
Mycket trevligt !




Mvh Thomas Karlström

Skitfiske mässor på er!

Kommentarer