Älvkarleby | Grattis Niklas till en fin 10-kilos lax och Lars Ekeblom 17,44 samt 8,2 kg


 




 










Stort grattis till Lars Ekelund som drog denna feta lax ute på Gubbhyllan: 14,44 kg! Grymt! Ska tillägga att det var andra laxen för dagen, den första vägde 8,2 kg! Även Niklas Mattsson drog en fin lax ute på Korallen som vägde 10 kg! Du är en riktig mink Niklas, grattis! Själv hade jag inga kontakter  idag, trots bra med aktivitet i vattnet. Kl: 23:00 drog Vattenfall ur proppen, och då for jag hem, under 100 kubik så är det svår fiskat då fluga/sänke går för sakta!

Nu blir det en veckas vila för mig midsommar-firande med familjen och Kolmården på måndag-onsdag! Men maila eller sms:a gärna bilder och rapporter så uppdaterar jag så fort jag kan!
Maila
tony.berggren@gmail eller sms:a 070 3601402 Ha en skön midsommar!

Kommentarer