Älvkarleby | Grattis Jalle, Thomas Holm och Hikmet! Jalle drog en 16,1 kilos lax! Thomas och Hikmet fiskade fullt!

Jalle med superfin lax på 16,1 kg! Kanske största fisken i går???

Calle tog sin andra lax för året på andra passet! Bra jobbat!



Thomas med fin trippel! 7.3 10.3 11.1 kg



Obs: Fler bilder kommer under morgondagen, dessa tre hann jag lägga upp
innan min mobil dog samt att tröttheten gjorde sig påmind!
Min gode vän Hikmet fiskade fullt i dag och det var riktigt fina matfiskar som
kom upp! Bilder på Hikmets din sista fisk kommer i morgon under dagen!


Även Muhammed drog fisk idag, en fin larry på 8,5 kg! Grattis!
Jag, PG, Mattsson samt Makarov fiskade vid vår nya favoritplats!
Men det var endast jag PG som brände en varsin lax. Vattnet var stadigt
under hela den tid jag var där mellan 1730 och fram till 22:30 ca., ca 280-300 kubik.
Mer bilder i morgon,, bla. Tamers 5 lax, !




 

Kommentarer