Ismete | Jag och smolten på regnbågsmete!

Efter att spenderat alltför mycket tid inomhus den här helgen så kände jag att det var dags för både mig och sonen Nisse att komma ut en stund, och då passade ju en tur till klubbsjön perfekt!  Solen(ja faktiskt) sken över oss en stund, men den kalla vinden
var rätt tuff men med bra med kläder så var det inga problem.


Ingen snö på isen, vilket gjorde det halt som attan, och varken jag eller smolten hade isdobbar! Jag hade mina hemma, men skulle behöva köpa mindre till lillen också! Hjälm hade varit på sin plats idag också!
Vi brände två bågar rätt kvickt innan den tredje satt, och den fick smolten drilla! En riktigt fin båge på strax under kilot kom upp till slut! Nu var jag nöjd, men den mindre mannen sa - Pappa vi stannar en stund till va? Så fick det bli, vi missade ett antal napp till men precis som vi skulle ge upp för dagen så tack flötet och Nisse drillade även denna!Två nöjda killar vandrade genom skogen mot bilen och hemfärd.





Kommentarer