Ismete | Ismete på Storsjön

Idag for vi iväg för lite ismete på storsjön, dagen började med att jag
glömde pulkan och fick vända och blev sen!
När jag hämtat min pulka
och Jonas så började Simon bli otålig! Han började höra av sig från en
mack på vägen mot vårt fiskafänge och väntade på oss, som snart var
"snart där"!


Väl vid platsen insåg jag att Stenberg och Simon ordnat så att vi tydligen
skulle bli ett gäng på 9 pers där ute!
Det kändes bra när vi lufsade ut på
isen och parkerade oss för att börja borra!


Det visa sig att vara en bra dag,
som drog igång direkt med fina fiskar !












 


Inget "hög tryck" kring hålet
när alla samlades vid mitt fäll
för industri spionage och bevittna
hur en King drillar!


Så klart lyckades jag landa denna donna!
Fler fina fiskar landades under dagen och känns som ett bra avslut på detta fiske år!

Mvh Thomas Karlström !

Gott Nytt år på er alla

Kommentarer