Älvkarleby | 8 timmar och inte ett pet - men de finns där!

Lennart Hägglund med ännu en fin lax! 12,5 kg!
Stort grattis!!


Blir ett kort inlägg idag då jag är trött som en gnu, jag fiskade från 16:00-24:00 idag! Hällen och inloppet blev em. /kvällens fiskeplats för mig! Ett femtontal tappra kämpade på där, men inte en fisk kom upp där. Korallen och skravlet levererade bäst denna dag/kväll. Jag tar nya tag inför morgondagen, dagens 8- timmars pass var mer än segt, just nu känns mete med toppknutet och mask som något som passar mig bättre än laxnötandet! 
Som tur är brukar fiskesuget komma tillbaks rätt snabbt! Här nedan följer en del bilder från torsdagens Älvkarlebyfiske!


Killen med laxbyxorna Perra -  säsongens 7:e firre, vikt 6,6 Grattis gubben!
Svedda med en riktig drömlax- vikt 12,2 kg! Grattis mannen!!
Jalle levererar - 13,5 kg Grattis gubben!!


De finns där och "plötsligt" händer det! (Inte min)

Kommentarer