Gott nytt 2017!


Vi lägger ännu ett år bakom oss, för vissa ett kanon-år fiskemässigt 
men för andra ett mediokert år! Vad mig anbelangar har året varit ok, jag fick en fin lax till slut, brände tre-fyra stycken innan jag lyckades lyfta upp fisken på bilden ovan! För ovrigt min näst största lax så här långt i min relativt korta laxkarriär! Men själva fångsten är ju inte heller allt, att träffa gamla kompisar, träffa nya och ha en fin stund vid våra vatten är lika mycket värt!  Med det så tackar jag och bugar för ett fint 2016, och ett riktigt  skitfiske 2017! (OBS:En extra eloge till de som bidrar med bilder, text och film för publicering - ni är guld värda!)

Med förhoppning om ett grymt fiskeår 2017!


Tony och Christoffer!

Kommentarer

  1. Gott nytt till dej också!
    Tack för alla fina inlägg under året, keep going!
    Bosse S

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Om du vill bidra med en kommentar, var vänlig signera med ditt namn: