Mix | Gott nytt år till er alla!

Ja fiskevänner nu lägger jag ett märkligt år bakom mig och hoppas att 2021 blir året när man åter kan umgås med folk, på ett hyfsat vanligt sätt i alla fall. Jag kommer att köra ännu ett år vid älven och hoppas givetvis att jag lyckas få landa en eller annan lax i år.  Så mycket roligt fiske, men det svårt att få tiden at räcka till. En annan plan i vår är att jag tänker inviga mitt barnbarn i fisket också, han fyller snart två år och det gäller att starta i tid! Själv har jag för övrigt bara en önskan inför det nya året och det är att vi människor behöver bli vänligare mot varandra, inte minst vid våra fiskevatten. Så från mig till er alla håll avstånd, och var rädda om er så ses vi vid nåt vatten i vår! Tror min kollega Mackan instämmer i detta!

Kommentarer