Strömmen | 110928 drog Haider en stadig öring ur Strömmen, en öring på 4,6 kg! Grattis


Haider lämnar rapport från Strömmen:
- Kl 04:00  gick jag upp i morse, då var det fiskedags in i bilen & åkte mot stan . Stannade vid Shellmacken  "bästa kaffet " & var framme vid Ghettot ca 04:45, tre man står redan där!


Hörde med dem om natten varit lugn, många tappade fiskar & ingen uppe! Då gick jag uppåt där jag inte fiskar så ofta , satte på fluga & en grov tafs i fall att "OLGA " tar den, efter 3 kastet så smäller det .


Fiskkkkkkkkkkk skrek jag ett antal gånger och då hörde fiske vännerna det.
Och så började hjärtat slå, spänner foten  darrar precis som om jag aldrig har fiskat förr , i de korta minuterna var man i en anann värd, lycka,  skoj vare gång det händer, första i åri strömmen, så himla skönt! Efter 9 tappade så sitter den 10:e vikten var 4,6 kg!
..     SKITFISKE
/Haider!

Kommentarer