Ismete| Sol med slips fest!

Hej!
Idag kom Andreas Holmström och hämtade mig strax efter 6-tiden!
Vi var lite oense om vart vi skulle men efter en stunds diskuterande
och efter att vi hämtat mört så kom vi på att "Störsjön" var
"The place to be" för dagen.  Mycket riktigt så kom ett gäng slipsar ur isen!
Häng med...



Jag tog nog ett par mindre också men tror garanterat jag drog den största gäddan för dagen ;)

Andreas hyllar vi så klart idag som drog sin första gös och lyckades landa den på otroliga 3,1 trodde nästan han skulle slå mitt pb på 3,5kg :)

7 gäddor och 1 gös synade isen denna dag med mycket sol och funderingar över meningen.

http://holmstromfiske.blogspot.com/ kolla gärna in där för mer bilder och lite tjosan!

Bland det bättre ifrån dagen var nog när vi plockade ihop och grannen som körde med knallskott
fick ett knall då säger Andreas att "Jasså dags för huggperiod nu"
han kollade upp och såg det var hugg på mitt och hans spö.
Vi släppte allt och rusade dit och vi båda lyckades bomma!

Maxade av adrenalin så plockade vi ihop grejerna och begav oss hem.

Mvh Thomas Karlström

Skitfiske !

Kommentarer