Gädda | Dubbel-hugg dag två !

Idag for vi ut igen samma tid och samma plats !
Det börja som igår Peter drog den första IGEN efter
bara ett par minuter IGEN ! Nappen fortsatte, 4 känningar på ca
40min helt ok start, Plats nummer två lyckades vi dra ett dubbel
hugg igen och samma grabbar så klart ;)





















Men vi äh go åh glah ! Mot eftermiddan så börja det tyvärr dö ut lite

men med jämna mellan rum så kom det ett hugg, Jag tror vi lyckades
bomma lika mycket som det kom upp fisk idag!




Dock bör jag väl skryta så utav mina tre hugg
på hela dan!  Så lyckades jag få upp två av dem
så jag drog väl upp statusen lite ;)
Idag fick Peter
äran att ta den största på 7a han med !
















"Jädd"- snipan som var glupsk nästan lika stor som
mörten fick Martin tag på som även idag inte ville
bli fotad med sin stor fångst !
Solen sken och vi
drack kaffe det var en mycket mysig dag på sjön
med lite halv fryssna fötter på förmiddagen !







Mvh Thomas Karlström
Skitfiske

Kommentarer