Gädda | Tappad skruv!

Idag vet jag inte om jag har lust att skriva mer än att det var en spännande dag med
tappad mutter till min vev ! efter att ha lagt upp planen på att fiska hela dagen som
sagt så tappa jag denna mutter som inte kunde åter finnas!
Jag åkte till Fiskeredskap och fick hjälp där med att beställa
en ny men dom hade inte reservdelar hemma så drog vidare in på Najc!

Adde tog hand om rull problemet och sa åt mig att komma in lite
senare när det börja bli mindre folk. Blev en pause i min heldags


En till liten snipa drog jag upp och den lägger vi på Adde och
Najc killarnas kudde ;)







Danne. Elias,Nirre och Bella anslöt med. Elias fick en liten jedda som
jag fick bli fotad med eftersom han inte ville "hålla i fisken" :0






















Med denna bild tackar jag för mig och hoppas ni har riktigt skitfiske !


Mvh Thomas Karlström
Skitfiske!

Kommentarer