Gädda | Huge Fish!

Igår blev jag medbjuden av Johanna till en av hennes hemliga vattendrag med stor fiskgaranti, Självklart nappar jag på det!

Andra kastet med min nya spinnare så hugger den här härliga "jeddan"!

Bra start och vi nöter på en bit upp efter bäcken, några fler enorma gäddor hugger och som vanligt, den där blogg gäddan tappas den var enorm!

 Johanna posar glatt med sin första Aborre på dagens tur.

Missvisande bild så klart fisken var större och det kom så klart upp större!

Mot kvällen så mötte jag upp Robin. Strax innan vi skulle ut så börja det regna men vi tänkte trotsa det ändå så på med regnkläder!

Här visar han glatt upp sin Brax som tagit på en mini löja !

Efter en bom ifrån mig och en brax dragen av Robin så var det dags för honom att lyckas!
"The botten is nådd" kaos i regnet bröt ut han rusar efter min kamera och fotar sin fisk med mig i bild !

"Ruggigt" blöta gav vi upp en stund senare och möttes på vägen hem på Brynäs av blå discobelysning som "svirra" i varje gatuhörn! Jag räknade till 5 bilar som var och svirra. Lika bra det när det tydligen var koppar tjuvar ute !


Mvh Thomas Karlström
Skitfiske mina fäns !

Kommentarer