Lake | Äntligen

Gör ett besök på Simons hemsida - klicka här


Idag for vi ut och tredje gången gillt tänkte jag och Simon, ut och försöka få dra våra första pimpel lakar.


Hoppar ut på isen och borrar upp. Jag var lite ivrig och bytte hål snabbt och Simon satt för en gångs skull tålmodigt kvar vid sitt hål.

LAKE LAKE LAKE LAKE
!!!
hör jag bakom ryggen och Simon drillar upp monstret !

Skam den som ger sig nu har han fått sin oskuld taken och jag får nöta vidare men förhoppningsvis så får jag en större första pimpel lake. Ett par känningar hade vi men inga fler kom upp tyvärr

Mvh Thomas Karlström
Skitfiske på er, Shuz!

Kommentarer

  1. Hej
    Önskar er skitfiske & kraftigt böjda vinterspön =)

    Mvh/David "gösen"

    Ps true sportfishing is not an hobbie-Its a way of living ds

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Om du vill bidra med en kommentar, var vänlig signera med ditt namn: