Gädda | Hunt Pike Session

Vi for ut igår för att se efter om gäddan var hungrig.
Det lät till en början som en av de bästa planer vi haft.
Ojj så kul komma ut och flötmeta lite i båten !



 Simon var peppad på att komma iväg!


















Sina otroliga skills så lurar Simon ut en stor slips ur buskarna tack vare sin grymma jigg. Kul att se att fiskarna finns kvar fast det var fel metod och hugget kom vid båtkanten !













En liten bit nedströms när vi driver åker mitt flöte in i vassen och börjar bråka med mig. Så jag håller på att försöka fixa till det och tror som sagt först jag satte mig i nå "skräp" men ikke en liten bäbis gädda kom och vill ha min bäbis mört !





Visst det var långt ifrån toppen fiske för oss igår men det var enormt gött att kasta loss och komma ut.

Mvh Thomas Karlström

Skitfiske

Kommentarer