Kusten | Äntligen höst.

Äntligen är hösten här, det är nu det är som vackrast ute vid kusten.Det är en otrolig färgprakt som möter mig ute vid vattnet, men det är något betydligt silvrigare jag är ute efter idag. Jag är ute efter revansch från turen tidigare i veckan då jag tappade 2st fiskar, såna där retliga följare som hugger bara någon meter framför fötterna och nästan jämt slår sig loss.

Jag känner ingen stress trots att jag bara kan fiska 3 timmar idag. Planen är att fiska rörligt och täcka av stora ytor. Det blir bara ett hugg idag, men det räcker. Det är en fisk som tar stenhårt lång ut i ett kast, jag drillar den hårt så att den inte ska få en chans att slå sig loss. Inte den största fisken men det gör inget,en öring är alltid en öring.

Svårfångade rackare.

/Andreas Klargård































Kommentarer