Info | När man springer fortare än man klarar av...


Hej fiskevänner, hoppas ni fixar gråvädersdagarna samt regnet
som aldrig verkar ge med sig.  Har själv nästan brakat in i ”kaklet” av för lite sömn och för mycket stress, en del onödig stress men ni vet hur lätt det är att jobba för mycket, speciellt när det gäller saker man brinner för.  Och jag har efter att blivit pappa på nytt försökt göra lika mycket som innan Nisse kom in i bilden, jobba, fiska, arbeta med bloggen, ja det har helt enkelt blivit lite för mycket vilket resulterat i slitage både på mig och min älskade familj.
Droppen var nog egentligen
när vi körde tävlingen ”laxskägget” 2012 och ni som läser här vet ju vilken bedrövlig säsong jag hade på laxen! Till slut åkte jag till älven bara för att ”jag måste”. Jag har nu tagit  beslutet att  inte ”stressa” med bloggen, utan kommer under en  tid att uppdatera lite mindre än normalt,
för hälsan , familj och jobb går givetvis först!

Som tur har jag haft ett antal ”bloggare” som bidragit med material vilket jag
är oerhört tacksam för, all heder till er.  Men jag vill inte ”begrava”  mitt
skötebarn ”Gavleöring” som gett mig många nya vänner som en bonus!
Ville bara berätta om ni funderar varför uppdateringsfrekvensen är lägre
än tidigare,
och finns det någon därute som är sugen att skriva/rapportera från
våra vatten så hör av er till mig!

Er tillgivne Tony"Gavleöring" Berggren

Kommentarer